ErenArden Philips xxl modeli için söyleyeceğim.
Temizliği tam bir eziyet,2 kere makineye attım hemen aşındı kaplaması. Zaten alüminyum kullanılmış çok sağlıklı bir meteryali yok.Rezistansı aylardır temizlemedim cesaret edemiyorum kullanınca şöyle bir siliyorum idare ediyor şimdilik.
Biraz duman yapıyor malesef.
Ama yine de iyi ki almışım.Kızartma yaparken her seferinde kendimi yaktığım ve çok yağ kullanmamak istediğim için aldım.Fonksiyon olarak çok memnunum.Ama imkanım olsa elimdekini satıp başka model alırım.