Ozgekaraoglu Bsrabzks 34+4 de oldum ilk çatı muayenemi başparmak kadar açılmam olduğunu bebegin başının kanala indigini ögrendim. Ben öğlen 1 den akşam 9 a kadar sancı çektigim için gitmiştim ama nst de bisi cikmadi. Ondan çatı bakıldı. Dün yani 36+1 de gittim çatı vs bakılmadı. 1 agustosta gel dedi , gönderdi 🤷🏻♀️
eylul09__ Ben de 38+2yim. Doktorum çatı muayenesi yapacaktı ama 1 haftalık tatile çıkacağı için doğumu tetiklemesinden korktuğumuz için yapmadı. Ama 25. Haftamda çok kötü kasık ağrılarım olduğu için acil olarak devlet hastenesine gitmiştim. İlk kez orada hem vajinal ultrasonla hem de parmakla baktı bir doktor. İnanılmaz bir acı yaşamadım ben. Yani korkmaya ve kasılmaya gerek yok bence. Ne kadar rahat olursanız o kadar iyi geçer.🌸
Erennn Bugün çatı muayenesi oldum kızlar. 37+5’iz. Burada hep çok acıyor diye yazıyordu, ama alakası yok. Doktor parmaklarını soktu sadece parmaklarını hissettim oda normal yani :) ne acısı , siz kendinizi kastığınız için acı oluyor ben gayet rahattım
tugbacicekdagi Bsrabzks Çarşamba 40.haftam olucak catı muaynemi o zaman yapıcak 40 dan once pek yapmıyormuş benim doktorum
Bsrabzks tugbacicekdagi riskli bir durum değil mi peki çatınız normal doğuma uygun değilse diye dedim
Filizacun Ben 37. Haftada yaptırdım hic acımadı 10 saniye bisey sürdü bide 38 artı 3 de yaptı bu sefer inanılmaz acıdı bence doğumu tetiklesin diye bastırdı tüm parmaklarınımı soktu anlamadım ama cok canım yandı ve daha uzun sürdü
Canpolat Bsrabzks Yok canım yaptırma talep etme 37 hafta gibi yapsın erken doğum olursa baş edilemeyebiliyor bazen sancın falan başlar Allah korusun erken daha bende 34.Haftadayım 😘büyük ihtimal zaten bene bakar bırakır çatı muayenesi yapmaz 🙂
Canpolat Bsrabzks tabikide şuan gelse erken doğum olacak bebeğin durumunu bilmiyorsunuz küvöze girmesin boşuna zaten 37 olunca doktorun bakacak 😘
tugbacicekdagi Bsrabzks Bsrabzks her hafta nts ve ultrason bakıyor bir sorun yok diyor her doktorun calısma sekli farklı galiba 🤷🏻♀️40 a kadar bekle normal dedi 40 da neden gelmediğine yada normal yapıp yapamayacağına bakarız dedi
mnrgnc Halideoltn tabi kişiden kişiye değişebilir. Doğumdan korkmayın psikolojinizi olumsuz etkilemeyin evet sancı kısmı zor biraz ama sonundaki mucize inanın herşeye değer sadece bunu düşünün 🥰
Ebrudefne_ Bsrabzks 34 hafta erken gibi onun için erken doğuma neden olabilir .. ben çatı muaynesini olduktan sonra doğum yaptım .
12_ze Bsrabzks canım açıklık muayenesi kadar can acıtıcı bir şey değil. Çati muayenesi daha masum kalır benim için o açıklık var mı diye bakmışlardi neye uğradığımı şaşırdım birde bastirmalari aman Allahım çatı muayenesi ne ki onun yanında hiç bir şey