Bsrabzks 34.Hafta çatı muayenesi için çok erken canım.Neden muayene edecek acaba doktorun ? Çatı muayenesi doğumu tetiklemek,başlatmak,nişan getirmek,bu amaçlarla kullanılır genelde .Ve hepsinde olmasa da çoğunlukla çatı muayenesinden sonra da doğum başlıyor .Muayene için en azından bi 36’yı beklemenizi tavsiye ederim .Sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi.