Yagmurrr98 Esradeniz77 Kimsenin yapacak bişeyi Yok bu konuda benimde çok şiddetli geçiyor bulantılarım ama prilam bı ise yaramadı onu içince daha rahat kusuyorumm zorlanma olmuyor onun dışında ayran çubuk kraker bı nebze rahatlama sağlıyor
BezelyeMomm Biz de 9+6 dayım hiç gecmiyor maalesef mide bulantısı herkese 3 aydan sonra geçecek diyor ama inşallah 🙏
Sedaduru Esradeniz77 7.haftadan beri aynı durumdayım prilam tek başına bir işe yaramadı bende ve prilam + onzyd kullanıyorum şuna.zoferde bir kaç gün iyiydi sonra faydasız oldu