Aynı durumları ben de yaşadım mide bulantısı kusma halsizlik baş dönmesi ve beraberinde iştahsızlık… Prilam kullandığım zamanlarda da yaşadım aynı şikayetleri, yerimden kalkamıyordum ama cok şükür 16. haftadan itibaren düzelmeye başladım. Şu an 17+4 olduk inşallah geçer biraz sabır. Doktorunuza danışmanızda fayda var ben bu süreçte kafama göre bsy kullanmadım.