Zeynepkaman ayy hiç bir fikrim yok.
Bende iltihap olmadığı için bilemedim.
Kutularda yazmıyormu kullanımı.
Dr na ulaşman zor mu ?
Ha zorsa vs. Ben senin yerinde olsam
Her wcden sonra yıkar batikonlar ve saç kurutma ile kurutur bi birini sürerdim öteki wc de diğerini sürerdim.
Fuci ile başlayan kremler genelde iltihap için oluyor.
Onu gece yatarken özellikle sürerdim.
Eğer iyi bakarsan iltihapta hemen geçer. Üşenme hiç. Hep yıka. Yıkama jeli olmasada güzelce yık suyla batikonla mutlaka. Mikroplar ölür.zaten kanamalı şuan.
Geçer merak etme.tek dikişlerde açılmasında