Zeynepkaman normal doğum için tavsiyem, doktorumun bana tavsiyelerini yazıcam.
Her wc giriş çıkıştan sonra intim yıkama jeli ile yıkadım. Güzelce kurulayıp batikon sürdüm. Saç kurutma makinesi ile kuruttum ve fito krem sürdüm. Yanısıra ağrım olursa diede dicloflamdı sanırım adı böyle bie ağrı kesici vermişti. Ama nerdeyse hiç gerek duymadım. 2 3 güne dikişlerim iyileşti. Çok hızlı iyileştim. Buyüzden bu yaptıklarımı sana tavsiye ederim ve hep yan yan otur, daha çok uzanır şekilde dur ve ani oturma kalkma hareketleri yapma.
Göğüs içinse avent kalkan kullandım. İnanılmaz birşey. İlk gün benimde çok acıdı. Meme ucu alışık deil tabi ama aventi kullanmaya başladm.delikli olan aparatını taktın delikler yukarı gelicek şekilde. Kendi sütüm göğüslerimi iyileştirdi. Krem falan hikaye ilk gün denedim işe yaramamıştı ama avent kalkan hemen yaradı. Hiç çıkarmadım. Emzirme sütyeni içinde hep kalkan vardı. 4 5 aylık falan oldu bebek ozaman artık memeleree alıştı derken kalkan kullanmadım.
Ha mastit gibi bişiyse ağrın kitle varsa şişlik yanma korkunç ağırlık gibi bişiyse onuda iyice ateşe iltihaba çevirmeden şöyle hallettim. Avent elektrkli pompam var onla sağarken sıcak kaynar su içine koyduğum havlu müslin bezi gögsüme koydm. Ve evet çok fazla acıcak ama o kitleye var gücümle bastırdım. Aynı anda sıcak havlu sert masaj ve süt sağımı. Bunu gün içinde en az 3 kez yap ve inanılmaz acıyoda olsa bebeğe o göğsü emzir. Gecede yatmadan önce önce sıcak duş özellikle memeye sıcak kaynar su sonrada parol iç yat. sabaha hiçbirşey kalmamış oluyor. Bana göğüs kanalı tıkanması çok fazla oldu. Mastit olmaya ramak kala hissettiğim an hep böyle yaptım. O gün zehir oluyor acıdan qma ertesi güne hiçbişi kalmıo.