Prm-mrv Bırakılsa daha iyi diye düşünüyorum günde 1.5 paket içerdim gebelikledede bırakamam diye düşünüyordum pıhtılasma problemi olduğu için doktorum kesinlikle içilmeyecek dedi kestim ama stresli olduğumda bir iki tane kaçırıyorum hâla çevremde içen ve çocuğu sağlıklı olan çok anne var bi okadar da alerjik ve astım problemi yaşayan anne ve çocukdan çocuga değiştiğini düşünüyorum ben daha önce pediatri bölümünde asistanlıkda yaptım kesinlikle bünye meselesi diyorum ben bu duruma