Kızlar bende 7 yıldır sigara kullanan biriydim. Günde en az yarım paket çoğu zaman bir paket sigara içiyordum. Ve sigarayla birlikte günde en az 6 7 bardak çay 3 4 fincan kahve tüketen biri olarak hep şunu söylerdim kendime ve çevremde sigara içen hamilelere “ hamile olduğumu öğrendiğim an sigarayı elime dahi almam “ 😂. Beklenmedik bir şekilde hamile kaldım. Sürpriz oldu. Öğrendiğimde sigara içiyordum 😂 o sigarayı bitirdim ve evdeki paketleri çöpe attım. Her şey allahtan. Ama şöyle düşünmek lazım. Allah korusun bebeğinizde bir sıkıntı olduğunda buna ben vesile oldum belki ? Bu belki bile yeterince kötü değil mi ? Ömür boyu bu vicdan azabını çekebilecek miyiz ? Günde 1 paket sigara içen hamilelerde bir sorun olmaz belki ama günde bir tane sigara içen hamilede sorun olabilir. Onda olmadı diye bizde olmayacağı anlamına gelmez. 18 haftalık hamileyim ve şuan emzirme bittiğinde 1 fincan kahve ile 1 paket sigara içmenin hayalini kuruyorum 😂😂 Allah yardımcımız olsun inşallah.