Tugcaduman benim bir kere çatı muyenesi yapıldı. Baya ittirdi, biraz şaşırdı. Sancı çektin mi sen dedi. Akşam ağrım vardı dedim. Sen hemen pazartesi sabah gel dedi. Nst de de çıktı zaten. Çatı muayenesinden sonra kan gelir dedi. Ama 3. Gün oldu kahverengiye dönen akıntım var. Heralde nişan falan hepsi birbirine girdi 🤣