Bendede 2 cm acilma var 36 haftadayim.. Doktor hic yat Demedi 😂 bugun yuruyus yaptim .. Adet sancisi gibi hafif bisey var ama hic öyle Agrili bisey yok . .. cocugun Kafasi asagidaysa heralde evde daha rahat baslatabiliriz dogumu .. Hastanede Strese girip zorla yapilmaktansa iyi yaptin eve giderek . Su gelme sizma dikkat etmemiz gerek heralde .. su Geldikten sonra 24 Saat icinde heralde Dogmasi gerek… heycan garip bi korku hali sardi 😂