haticenurrr takmayın öyle diyenleri, herkes bir şeyler söyler. Bu güzel zamanların tadını çıkarın:) bunlar geçince de diyeceklerki çok miden bulancak, şöyle olacak böyle olacak diye. Ben böyle diyenlere yoo midem bulanmayacak diyordum, sen öyle san diyorlardı ve hiçbir mide bulantısı yaşamadım. Pozitif düşünün pozitif olsun :)