haticenurrr aslında kendilerince seni en kötüsüne hazırlıyorlar birşey olursa üzülme diye. Gebelikte ilk 3 ay çok önemli. İlk gebelikse birdahakinde 3 ay kimseyle paylaşma kafan rahat olsun.
Ayrıca bu telkinler hiç mi hiç bitmeyecek. Onu yapma bunu yapma, saç kestirme, dikkat et vs; doğunca da devam edecek tabi ;bebeği şöyle tut böyle emzir böyle uyut, suyuna tuz at,sarı bez ört 😃 en güzeli doktorları ebeleri hemşireleri takip edin, doktorların yazdığı gebelik kitaplarını okuyun kendiniz bilin ve doğru olanı ona göre siz yapın. Kişi bilmeyince çevresini dinlemek ;onların dediklerini uygulamak zorunda kalır. Bir bakmışsınız bebeğe şekerli su vermişler,emziğine bal batırmışlar.. etrafın çenesini kapatmak sizin elinizde. Yoksa çok yorarlar beyninizi de sizi de..