Canpolat sezeryandan normale döndü devlete gittim ilk baş orda açıklık yoktu gece ağrılar başladı arada vuran ağrılar sabaha kadar yatamadım sabah 7 gibi özele gittik benim doktorum şansa nöbet günüydü tansiyon serum derken kontrol altına almaya başladılar sezeryan olacaktı ağrılar şiddetlendi tabi hissediyorum alttan top şeklinde birsey var kardeşime diyorum koş bebegin kafası çıkıyor bir hemşire geldi ardından 5 hemşire yani ebe mi bilmiyorum topladı hocada bizi üst katta ameliyathane de bekliyor oda haberi alıp geldi normal gerçekleşti 🥰