FKHA Prensannesiiiiiii boğaz ağrısıyla başladı faranjit gibi olmustu yanıyordu daha sonra eklem ağrısı ve ateş. Şimdi bir ağrım yok sadece burun tıkanıklığı kaldı oda çok zorluyor nefes alamıyorum
Night Bende covid oldum 33. Haftadayım. Parol ve Coraspin tablet 100 mg kullanıyorum, oda kan sulandırıcı. Doktora ben iğne yapamam dedim bu hapı içebilirsin o zaman dedi. Başım ağrıyor, aşırı halsizim, kuru öksürüğüm var korkuyorum….