Merhaba arkadaşlar 36+2 haftamdayım ve maalesef korona oldum. Doktor kan sulandırıcı iğne başladı hemen. Size sorum şu bu haftalarda korona olupta kan sulandırıcı kullanmaya başlanıp aynı zamanda vitaminlerinizi kullanmaya devam ettiniz mi yoksa doktorunuz vitaminlerinizi kesti mi bu süre zarfında. Omega kan hapı d vitamini ve magnezyum kullanıyorum