Sellcan ben o hastanede Funda Ayşe Demir diye bir doktor vardı kapalı bir bayan ona tedavi için gitmiştim iyi bir doktor ve çok meşgul yani her gidişimde 2 odaya bakıyordu ve odadan odaya koşuyordu. Tecrübeleri iyi bence yaklaşımı da güzeldi ama çok fazla yoğun olduğundan orayı bırakmıştım şimdi hamileyim medipol çamlıca ya gidiyorum çarşının sonunda ama fiyatları uygun bence Erdem de uygundur ama bir bak o hastane ile Erdem arasında dağlar kadar fark var bence..