Benim doğumumda ocağa denk geliyor hayırlısıyla 16. Haftada devlete gittim doktor göremediğini,bacaklarını çapraz tuttuğunu,bu nedenle kız olma ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi. 2 gün sonra özele gittim dayanamayıp çikolata yiye yiye 😅 uzun uzun hareket değiştirmesini bekledi doktor, kızın olacak dedi hayırlısıyla 🙏🏼 Değişmez bu saatten sonra diye düşünüyorum😀