Ipeekk bende aynı durumdayım yarın 39 haftalık oluyorum. Hala kanala girmemiş. Çarşambaya tekrar gel dedi bol bol yürü dedi. Hurma aldım yiyorum. Sguat yapıyorum. Eğilme çömelme hareketleri yapıyorum. Plates topunda hareketler yapıyorum. Ada çayı için dediler. Bakalım artık ne zaman gelirse. Umarım işe yarar