Hiç sıkıntı yapmayın. Benim de aynısı oldu. Kahverengi akıntı geldi. Ben hemen acilde oldum ama doktorum 72 saat yeterli bize dedi. Ayrıca o akıntının kan uyuşmazlığı ile alakası da olmayabilir. Yani tamamen önlem amaçlı vuruyorlar iğneyi. İlk bebekte sıkıntı da olmuyor. Ama 28. Haftada bana tekrar vurdular ☺️