Merhaba eşim ile benim kan uyuşmazlığım var ben doğumdan sonra vuruluyor iğnesi diye biliyordum meğer hamileyken de vuruluyormuş iki gün lekelenmem oldu kimse anlamadı bu durumu takip eden doktorum bile.. İki gün sonunda vuruldum iğnemi bu durumu yaşayan biri var mı? Bir sıkıntı teşkil etmez dediler ama kafamda deli sorular.. Bu arada iğneyi olduktan sonra lekelenmem hiç olmadı şükürler olsun.. Böyle bir durum yaşayan var mı ? 🙄