Tosbik benim eşimin işi evde depomuz var asagıda evim altında çalışıyor o varken kesinlikle cesaret etmem aniden eve geliyor. Kışın spora gittiğinde 1 tane içebiliyordum. Bende çok stres yaşadım eşimle birlikteyken. O yokken içmezdim nefret ederdim. Onunla sevgili ilken sıkıntılar yaşadık Üniversite arkdsım iç Birtane iç birtane bir baktım alıştım. Kimseyede anlatmadım derdimi üzüntümü içimde yaşadım kimseyi üzmemek için. Bende kendimi zehirledim onu içince saçma bir şekilde sakinliyordum.