Fatmayaz Kozlar birşey sorucam sigara içip muaneye giden var mı ? Ultrasyonda belli oluyor mu duman ??
Harunnisa Fatmayaz ben iciyorum maalesef ultrasonda cikmiyor ama insan vicdan yapiuor keske birakabilsem
Muhammedamine Fatmayaz ayrıca sigara içiyorsanız bunu doktorunuzdan saklmayın söyleyin o kadar soruyolar demekki bildiği birşey var doktorların .
Maviii Fatmayaz doktordan çekinip bebeğinden çekinmiyor musun? Doktorun sadece bırak der başka bir şey demez canım, kimseyi ilgilendirmez içmen ama keşke içmesen 😊 ultrasonda duman gözükmez 🤭
GokceGenc Harunnisa ahh ah bn tam 24 hafta içmedim son 4 haftdr içiorum :( gunde 2 yada 3 değişio keşke içmesem ama işte aklıma gelio bşde brz sıkuntlrm var durduramyrum kendimi :(
Fatmayaz Muhammedamine ultrasyonla bakıldıgı zaman dumanın gözüktüğünü söyleyen oldu bende bilmediğimden soruyorum zaten
Fatmayaz Maviii doktorumla alakası yok eşimden korkuyorum 😂 ben içsem ne dicek ki doktor 😂 yani Doğuma gitmeden önce 1 tane içmek istiyorum ama muane sırasında gözükürse eşim parcalar beni 😏 hep gizli içiyodum yakalandm ağzıma sıctı hamileyken içmedim ama artık canım çok istiyor keşke tek hamilelikte değil haytm boyunca içmesem Doğumdan sonra bilemiyorum 😔 emziriyorum diye belki vicdan yaparım
mucizemizibekliyoruzz Fatmayaz neden doğuma giderken sigara içmek istiyorsunuz ne saçma bişey bu böyle
burcuozturk Fatmayaz doğuma gitmeden önce mi şakamısın ya ne alaka bide marifet gibi söylemiş hey allahım sabır
Fatmayaz Muhammedamine Yani sormadımda sadece duydum ben bu benim duyduğum doğru mu değil mi merak ettim
Oznr Fatmayaz bende ondan umut ediyorum simdi iciyorum belki dogunca vicdan yapariz. Dua ediyorum tiksineyim diye
Maviii Fatmayaz içecekseniz nikotini en düşük milimli sigaralar var onlardan içebilirsin koku pek olmuyor eşinde anlamaz 😊 sanırım az kaldı doğuma, doğumdan sonra için eşinizle aranızı bozmaya değmez
Ayseosman Fatmayaz nede gizli içiyordum ama çocuklarım bıdefasında söyledıler babasına oda bi kaç laf söyledı bı dahada bı şey demedı ama sımdı içmiyorum ama Can'ım çok ıstıyo bazen sıkıntı aldığım zamanlar😉☺️
Fatmayaz Oznr hamilelikte tiksinmediysen zor benim miğde bulantım oldu o yüzden birazda bebeğe bisey olur korkusu içmedim ama artık n miğde bulantısı kaldı nede başka şey son haftalar içesim geliyor ama yok içmicem diyorum yatıyorum 😂 ama dogumum planlı olursa gitmeden içmek istyrm Onuda eşime yakalanmadan ☺️
Muhammedamine Fatmayaz bende sigara içiyordum bıraktım bebeğimi öğrenince çokta canım çekiyor ağladığım olmuştur ama içmiyorum içmem . 25 haftamıza geldik şu saatten sonrada Rabbimin iznlyle içmem ondan bundan kocanızdan çekindiğiniz için değil bebeğiniz için içmeyin
Fatmayaz Muhammedamine hamilelik sürecimde bende içmedim zaten ama dediğim gibi planlı bir dogum olursa gitmeden 1 2 fırtta olsa içmek istyrm ama o an ne olur bilemem tabii.