yalcin_sevda Ozlm0916 acaba bu üşüme hissi normal doğumda da oluyor mu sezeryanda tek mi oluyor çok merak ediyorum ona göre hazırlıklı oluyum
Ozlm0916 yalcin_sevda normal doğumda olmuyor sezeryanda oluyor heralde ameliyathane soguktu baya narkozun etkiside var tabi
ruveyda3849 Sağlıkla büyüsün inşallah, ben de çarşamba günü sezaryen olacağım. Siz neden genel tercih ettiniz, doktor tavsiyesi mi merak ettim
yalcin_sevda Ergullll valla canim biri daha yanıtladı o da olmuyor dedi sadece sezeryanda oluyor dedi usume demek ki ikisinde de aynısı oluyormuş teşekkür ederim bu bilgi için hazırlıklı olayım bari o arkadaşı dinleseydim oldu ki normal doğum yaptım yanıma hırka şal gibi bisey almicaktim sağol ya
seyma9188 Ozlm0916 Hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin.Sağlıkla,huzurla büyüsün inşallah meleğiniz 😍🌸
Ozlm0916 seyma9188 sagol bitanem allah razi olsun darısı doğuracak tüm güzel annelerimize olsunn inşallah bi avazda kurtulurlar ben kavuştum oğluma 🥳🌸💪😘😍 annelik çok başkaymş
Ergullll yalcin_sevda her ohtımale karsı koyabılırsın bence canım belki kişiden kişiye degişir ben iyi hatrladıgım şey cok üşüyorum dedı üsütme hemşire battanıye falan getirmişti ama dedgım gbi uzun sürmedi hemencecık gectı yarım saat sürmemiştr