EcemKr yaaaa umut oldunuz bana İnan 🙏🏻🥺 inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım 🥰
Ben de en son Mayıs 25 te adet oldum Haziran 25 te olmam gerekiyordu günümün geçmesini bekledim bayramın 4. Günü kan verdim negatif çıktı . Sonra geçtiğimiz salı doktora gittim yumurtlamışsın dedi progesteron hormon testi vermemi istedi sonra yumurtlamışsın teste göre 10 gün bekle adet olmazsan gel olursan da 2. Günü gel aşılamaya başlayalım dedi . 3 gündür göğüslerim ağırıyor ondan önce agrı yoktu 🥺 inşallah rabbim bana da nasip eder inanın yoruldum hiç bir sorunumuz yok ama olmuyor yoruldum artık pes ettim öylece bekliyorum 🥺