Mayıs 25 te adet oldum en son . Haziran 25 te bekliyordum olmadım . Günüm geçti baya gecen hafta doktora gittim . (Her doktora gideceğim zaman önüme hep birşeyler çıktı ) doktor geç yumurtlamışsın 10 gün bekle dedi progesteron hormon testi verdim. Doktor yumurtlamışsın bekle 10 gün dedi . Bu iyi bişey mi kötü bişey mi başına gelen oldu mu ?