Vera09
Canpolat evet doğru söylüyorsun anlik takip edilen bisey ☹️ valla medipole gidiyorum ben. Yarın arayıp sorucam daha sormadım ama aklimdaydi bu ara. Az önce biri muayene hariç 200 yazmış Bi yorumda şok oldum 😯 öyleyse bende alternatif yol bakım dedim. O kadar zorlaştırdilar ki herseyi. Muayene 225 den 300 oldu zaten asgariye zam geldiği hafta. Nst ye de hiç şaşırmam