2prensesannesiiii kuzum kan pıhtılaşma falan var mı sende genetik tarama yaptırdın mı bak bunların hepsini yaptırdıysan ve bisey cıkmadıysa muhakkak histerskobi ol derim bak bende oldum gercekten cok iyi doktorum kendiliğinden gebe kalırsın dedi ama ben tüp bebege öncesinde basvurmustum ve dondurulmuş embriyolarım vardı artık beklemek istemedim hemen gittim transfer yapıldı ve o histerskobi sayesinde 2 tane minnoşum bana tutundu yani 20 haftalık olduk bile sende insallah hamilesindir ama eger degilsen de muhakkak bi histerskobi ol derim