Gzmklncc Yarın test yapıyorum bana çok dua edin nolur pozitif görmeye o kadar çok ihtiyacım var ki rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🥺 İlk idrarla yapmasam olur mu yanlış çıkma ihtimali olmaz diye düşünüyorum biraz büyüdükten sonra 🥺
funnymummy Gzmklncc adet tarihin ne zaman canım eğer günün geçtiyse ilk idrar olmasa da çıkar hayırlısıyla inşallah pozitifi görürsün 🙏
Haticee7818 Gzmklncc ilk idrar sonraki idrar hiç fark etmiyor ben saat 4te yapmıştım bilmem kaçıncı idrarla öğrendim için rahat olsun inşAllah Rabbim nasip etsin mübarek günler yüzü suyu hürmetine 🙏🏻
Papatya1997 İlk idrarla yap ama yınede farketmez varsa zaten çıkar ne zaman yaptığın onemlı olmaz 🤷♀️ Hakkında hayırlısı olsun ınsaşlah vardır 🙏🙏🙏
Gzmklncc brgul_34 ben hiç test yapmadım bu ay 13 temmuzda olmam gerekiyordu 15 temmuzda lekelenme yaşadım 17 18 temmuzdada akıntılı pembe şekilde kanama yaşadım 4 gün bile sürmedi
Elifdemir5734 Canım söyle soyliyim gününün ne kadar geçtiğine de bağlı bide tek bir testle yetinme bidaha yap olmadı kan testine gitki için rahatlasın bende 30 haftalık hamileyim çok istiyosun Rabbim inşallah hayırlı zamanda nasip etsin 😃
birzarifbagyan Erken gebelik testi daha iyi net çıkar öğrenir öğrenmez pozitifse tam emin olmak için de kan testi verirsiniz sağlık ocağında ben öyle yaptım Rabbım gönlünüze göre versin 🤲🤰
brgul_34 Gzmklncc bende erken gebelik testi yapmıştım öyle öğrendim çok şükür sizde doktora görürün bakalm hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲❤️
Dilosss167 Gzmklncc ben akşam 8 de yapmıştım eğer idrarda çıkacak kadar yükseldiyse beta değerin saatinin pek bi önemi yok ☺️☺️