Marazin_annesi Ozum12 devlette doğum yapıcam. Normalde refakatci eşim olsun istiyorum ama almadıkları için kardesim kalıcak…
MeriHera Ozum12 Özelde yapacağım Allah nasip ederse, normal doğum olursa eşim yanımda kalacak eğer sezeryan olursam annem kalacak, hayırlısı olur inşallah
Tecrubeli_anne Marazin_annesi devlette normal doğum dikişli olursa uyuşturmadan dikiyorlarmış son iki üç yıldır dedi arkadaşım doğru mu acaba bilginiz varmı
Hayalmi Marazin_annesi ben 2019 da şehir hastanesinde yaptım eşim annem büyük oğlum hep si yanımda kaldı ha refakatçi olarak bir kişilik yemek getiriyorlar ama oda sıkıntı değil ☺️Hatta 4gün kadar yoğun bakım sürecimiz oldu bizde hastanede odamızda kaldık 7 24 hepsi yanımdaydı şükür
Tecrubeli_anne Ayperitansu normal doğum mu sezeryan mı sizinki. Normal doğumda dikiş olunca uyuşturmadan dikiyorlarmış bilğiniz varmı acaba
belinay41 Ayperitansu Ayperitansu devlette refakatçı alınıyo mu benim yaşım 18 di ilk doğumum du kimseyi almadılar şu an 19 yaşındayım yine hamileyim kesin Bi bilgin var mı alıyolar mı diye bana bilgi verir misin
Balbirbebeksahibi Ozum12 değişir kuzum hastaneden hastaneye :) ben doğum paketi yaptırdım paket bilgilerinde yazıyor doğuma bile alabiliyorlar normalse :)
Htc123yy Ozum12 arkadaşımın doğumunda eşi annesi ve ben 3ümüz kaldık özeldeyse sıkıntı olmuyor sadece yemek 1 tane geliyor annesi yedi bizde eşiyle sipariş verdik
Havvauslu Ozum12 devlette özel oda tutma sansımız oluyor mu ve eger oluyorsa özel odada elimizi alabiliyor muyuz yanımıza rafakatci olarak ya da gormesi falan için devlette eşleri hiç almıyorlar mı
Ozum12 Havvauslu benimde bildiğim kadarıyla olmuyor bir kişi refakatcı kalabiliyor oda erkekler refakatçi kalamıyor sadece görüp belli süre çıkıyor
aysnrsvs Havvauslu özel oda da olsa eş refakatçi alınmıyor koridor da yeni doğum yapmış anneler kapılar açık olduğu icin kabul edilmiyor akşam 5ten sonra sezeryan doğum yapmıştım eşim içeri geldi gördü bekleme salonunda bekledi ara ara geldi yanımıza sorun yaşamadık hastaneyle ilgili biraz 😉
haklisinesracim Tecrubeli_anne Evet uyuşturma olmuyor ama zaten hissedilmiyor pek ben 3 sene önce doğum yapmıştım dikişlerde pek bir şey hissettiğimi hatırlamıyorum uyuşturdunuz mu demiştim hayır uyuşturma yok demişti doktor.
Marazin_annesi Tecrubeli_anne 2020 de normal dogum yaptım uyuşturuyolar canım uyuşturmadan dikişmi atılirmış😅 ben suni sancıyla dogum yaptım üc tane iğne vurdular birinide ozel bolgenin yanından vurdu uyusturuluyor normalde benim canım çok tez attıramazdım o dikişi hissetseydim
Mrsbockun Ozum12 özelde doğum yapıcam annem yanımda kalacaktı covid oldu o yüzden kayınvalidem kalıcak