EminNur cnsyksk aslında ilk değerlerim normaldi sadece son verdiğimizi 5 saat erken vermişiz oda 800 küsür olması gerekirken 666 olmustu. Yolsa ilk 236 sonra 406 sonra 666 ydı işte 🤷🏻♀️
cnsyksk mervegny1 tek sıkıntım betanin artışı onun dışında biseyim yok zaten canım. Benim bebeğimde kalbi atar inşallah Allah kucağımıza almayi nasip etsin 🤲
mervegny1 cnsyksk inşallah canım ilk zamanlar zor süreçler bende 8 haftalığım kanama başladı ama çok şükür şuan iyiyiz malesef ilk 3 ay zor sonrası inşallah daha kolay olur dualarımla seninle🙏
HappyNewMoom cnsyksk benimde betam 600lerdeydi keseye bakmadılar bile 7+1 de gidecek şekilde randevu aldım o sırada beta için kanda verdim 1000i geçti şuan umarım ikimizde duyabiliriz kalp atışını gönlünü ferah tut güzel anne sağ salim al kucağına yavrunu 😊
cnsyksk EminNur Allah’ım eksikliğini göstermesin normale döner inşallah atması bile çok güzel bı duygu olmali
EminNur cnsyksk amin oyle tabi ama attıgına hiç sevinemedik eşimle ağlayarak çıktık. Düşük olur bu gebelik dedi direk😢
cnsyksk EminNur çok acımasız bu doktorlar ya Allah bilir herşeyi. Benim doktor öyle dedi biz ne yaparsak yapalım Allah’ın dediği olur dedi. Kucaklarimiz boş kalmasın inşallah aminn🤲
EminNur cnsyksk biz Ağustos ta 3. Seneye gireceğiz bebek düşünmüyorduk çalıstıgımız için düşünmeye basladıktan 1,5 ay sonra oldu zaten ilk bebeğim olacak insallah 🙏🏼
gulyozgatli EminNur sen ayaklarinin altina yastik koy uzan yat tuvalet haric hic kalkma rabbim koymustur bi yola dua et bol bol
EminNur gulyozgatli oyle tabi insallah hepimiz sağlıkla alırız kucagımıza ama çalısıyorum yatmam hiç mümkün olmuyor 🥺