Kizlar benim değerlerim yeterince artmamisti dış gebelik veya düşük yapabilirsin demişlerdi kese gorulmuyordu bugün çok şükür kese göründü içide dolu 1o gün sonra tekrar gidicem kalp atışı için ama doktor yine de herşeye hazırlıklı ol dedi. 5 buçuk haftalikmis. Doktor neler gorunduk değeri düşüpte birden yükselenler felan dedi sizin başınıza geldi mi böyle bir durum kalbini de duyar miyim 😔 dua edin