Deletedmom_30 sana bişey diyimmi bende birine diyecektim vazgeçtim o yüzden bu postu açtım biri yazmış öksürük çok zararlı bebeğe diye alerjik astımdada insan daha derin ve güçlü öksürüyor çünkü normal bir öksürük değil ,bencede zararı olmaz ama onu okuyunca içime kurt düştü linçleme nolur beni 😂