melikedelibas Kızlar daha yeni hamile olduğumu ögrendim 4+1 ama sanki her an adet olucakmışım gibide agrı oluyor sonra kayboluyor sonra bidaha yoklayıp gidiyor sizinde böyle oldu mu acaba ? Korkuyorum vallahi
teachering06 melikedelibas ilk belirtiler adet belirtileriyle birebir aynı, 7. 8. Haftalarda mide bulantısı başlamıştı bende adet belirtileri azalıp, onun dışında heran adet olacakmış gibiydi belirtiler
gozdetrhn teachering06 ya ben şuan 6+1 im hiç mide bulantım yok ne güzel midem bulanmayacak galiba diye seviniyordum şuan seni okuyunca moralim bozuldu 😄
Betulhdvrd Benim de şu an 6+2 adet sancısı gibi arada giriyor geçiyor normalmiş ama. Bulantım geçen hafta başladı şu an bitti gibi iştahsızım az yiyorum. Sık idrara çıkma ve uyku bu ara 😴
biranneadayi15 9+3 hâlâ ara ara oluyor çok normal rahim büyüdüğü için kramp girmeside normal doktorum bunun için magnezyum içmemi söyledi
Ayfertufan Daha çok yenisiniz ara ara olucak tabi ki benim bile oluyor hala 25 Haftalığız ben de hamile olmadan önce adet sancısı sanıyordum meğersem hamile olduğum için ve normalmiş Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🥹🙏
Betulhdvrd Herkeste mide bulantısı olmuyor benim arkadaşlarımdan 2sinde hiç olmadı ben bir hafta mutfağa bile giremedim şuan çok şükür daha iyiyim
Dilan_bulut melikedelibas 31+0 haftalığım ilk haftalarda oluyor çok normal benimde olmuştu korkulacak birşey yok hatta şuan bile heran regl olacakmışım gibi oluyor geliyor geçiyor
ilosmoms melikedelibas çok normal doktorum her ay adet döneminde böyle ağrılar olur sebebi rahmin düzenli adet olmaya alıştığı için adet döneminde kasılmalar olduğu için ağrı olabilir dedi
melikedelibas Hepinize çok teşekkür ederim bilgileriniz için ilk gebelik olucak Rabbim nasip ederse acemilik var kusuruma bakmayın içime su serptiniz hepimiz evlatlarimiza sağlıkla kavuşalım 🤲😍❤
biranneadayi15 Pyemses_annesi ilk hamileliğimde çok bulantım vardı bunda yok o yüzden endişe ediyorum sorun mu var diye canım sanki ona göre bebeğin canlı olup olmadığını anlıyor gibi 😩
Herzamanask4 melikedelibas balla canım bende dün öğrendim şuan tam 4 haftalık dediğin gibi aralıklı öyle bir yokluyor ki adet oldum sanıyorum sonra geçiyor bende korkuyordum ama arkadaşlardan Allah razı olsun biraz içimizi ferahlattılar
Pyemses_annesi biranneadayi15 Ay sizinle aynıyız ben bi de daha doktora falanda hiç gitmedim görmedim bebeğimi benimde ilk hamileliğimde sabah bulantılarım olurdu ama bunda tık yok iyilerdir inşallah kötü düşünmeyelim ☺️