Melekannesiiiii Şuan 29 haftalığım plesantam rahim ağzını yarım kapatıyor(parsiyel) benim gibi olup sonradab plesantası yukarı çıkan var mı
tazebiranne_hg04 Melekannesiiiii ben yaşadım ama 16. Haftada yaşadım 6. Aya kadar yukarı çıkmıştı yavaş yavaş belki bir Ümit yukarı çıkar rahim büyüdükçe belli olmaz ama çok dikkat edin plasentadan kaynaklı kanamalar çok sıkıntılı oluyor
Seri1991 Melekannesiiiii ben yaşadım 13. Haftada kanamam başladı 21. Haftada kanamalarim durdu ama plesenta hala yukselmedi suan 30. Haftadayız
Hanzademerve Melekannesiiiii benimde öyleydi bebek hareket ettikçe oda cıkar yukarı daha erken sizin için çıkar yani merak etmeyin
Minigindunyasi Melekannesiiiii vol bol yat dinlen soluna ayağını yukarı koy ağır kaldırma eğilme çok öyle ani hareket zaten yok ilikside bişe olmaz Allah’ın izniyle çıkar Bebek büyüdükçe benm tam kapatiyo ve çıkmadı ama hala umutla bekliyorum cikmasada kolay bir doğum olsun bebeğime sagsalim kucagima alım diye
Melekannesiiiii tazebiranne_hg04 evet ilk defa dün gece kanamam oldu yükselir diye bekliyorum🤲🏻 Sizin yükselmiş ne güzel😊
Seri1991 Melekannesiiiii inşallah bana 28 e kadar çıkarabilir demişlerdi bekliyoruz bakalım hayırlısı olsun inşallah 🙏
Pinpirikanne Melekannesiiiii 27 hagtalikken bana rahim yaninda tam kapatmiyor dedi bi doktor ….2 hafta sonra farklı doktora gttm aşağıda gibi ama 34 haftaya kadar cikablr dedi 31 hafta gttm gene sknti yok yukarda plesanta dedi şükür 🙏 cikablr canm dert etme…
Mucizeanne20 Benimde aşağıdaydı 30 haftaya kadar ama tam kapatmıyordu rahim ağzını 35 hafta oldum çıkmış yukarı normale engel yok dedi doktorum çok şükür
Melekannesiiiii Hanzademerve birde neler yaptınız bu süre zarfında yukarı çıkması için falan bişey yaptınız mı
Melekannesiiiii Hanzademerve bi şey daha sormak istiyorum hiç kanama veya lekelenmeniz oldu mu bu zamana kadar