Orkide_20 33+0 ım 6 kg aldım bende çok almamak için elinden geleni yapanlardanım, zaten doktorumda belirlediği bir rakam vardı (toplam 8-9 kiloyu geçmemek) 7 hafta kaldı inşallah şu 7 haftada da 2-3 kilodan fazla almam diyorum , dikkatli beslendim , günde 2.5-3 litre su içtim , akşam 6-7 den sonra yememeye çalıştım vs