Mrysmg minikkurabiyelerinannesi puset örtüsü ben almadim pusetin guneslik kenarlarina sıkıstirdim battaniyeyi çok tatlida duruyor sende oyle yapabilirsin. Baby nest ne kiz bilmiyorum bile ben 😅
minikkurabiyelerinannesi Mrysmg pusetin güneşlik kısımları nerede oluyor ya anlamadım tam olarak ☺️ Benim puset modeli biraz farklı sanırım normal puset örtüleri de olmuyor panço modeller oluyor 🙈 baby nest böyle yatak gibi bişey görmüşsündür de adını bilmiyorsundur 😂
Mrysmg minikkurabiyelerinannesi yatak gibi bildigim tek sey reflü yatagi oda bi ise yaramadi 🤣🤣 yok canim benim puset arabanin puseti bir buyuk bir buyuk var bide puset o puseti diyorum ben pusete gerek duymadim kangru var onun yerine bide araba var yeter ben elde kolda tasimak istemiyorum 😅 ama senin pusete de yapilir kiz biseyler. He asiri pahali degil bisey olmaz diyosan al tabi ben fiyatlari bilmiyorum hic bakmadigim icin
minikkurabiyelerinannesi Mrysmg reflü yatağı nasıl işine yaramadı ay kimden duysam elim kolum diyor 🙈 kusan bebekler için özellikle 😂 puset benim de arabanın bi büyük var bide küçük ikisi de arabaya takılıyor travel sistem zaten arabam benim üstüne örtü örtmek için sordum 🙈 yok çok pahalı değil ya alırım muhtemelen zaten hepsini eledim bende varmış , emzirme yastığını yengem verecek fazla varmış onda , puset örtüsü , baby nest ve emzirme önlüğü alacağım sadece 😋😋
Mrysmg minikkurabiyelerinannesi iyi iyi sevindim emzirme yastigi 300 küsür vardir zaten sezaryende cok ihtiyac oluyormus o dikis agrisiyla zor olur emzirmek sevindim senin adina. Valla reflu yatagindan umidim baya vardi ama hic faydasi olmadi onda yatarkende kusuyor her türlü kusuyo benim kız karnindaki gaz boşalmiyor bir turlu ondan kaynakli olabilir simdi eczaneye gaz damlasini kullanim icin sordum kullanimi arttiricam duzenli saatlerde bakalim ne olacak olmadi probiyotikte alicam
tupbebekannesi123 minikkurabiyelerinannesi babynest ve puset minderi harici hepsini aldım ama ben reflü yatağı var diye babyneste ihtiyaç duymadım
minikkurabiyelerinannesi tupbebekannesi123 bende yorumlardan yola çıkarak bir çoğunu iptal ettim iyi ki postu açmışım 🙏🏻
[silindi] minikkurabiyelerinannesi puset minderi almadim cunku bebisin puseti zaten kendinden minderli ve minder takip cikarilabiliyor. Babynest de almadim reflu yatagi daha saglikli geldi bana.emzirme onlugum zaten var cocuk nerde acikacak belli olmaz… Battaniyede bolca var bizde… Alt acma seti yerine tek kullanimlik kullan at ortuler daha mantikli geliyor bana cunku bisi olsa o sette leke izi kalsa yikansa bile icim rahat etmez benim :D puset ortusude bize hediye geldi onun disinda pusetin zaten kendi gunesligi de vardi yani cok lazimda degildi bence… Emzirme yastigina bisi diyemem hic emzirmedim ama gerek duyarsam ilerde emzirirken alirim…
minikkurabiyelerinannesi [silindi] çok teşekkür ederim , emzirme yastığını yengem verecek , puseti kontrol ettim kendinden minderli , alt açma örtüm de var , battaniye de almayacağım ☺️ Puset örtüsü , baby nest ve emzirme önlüğü alacağım sadece 🙏🏻
Ozra minikkurabiyelerinannesi biz kendimiz yaptık 300 liraya battaniye hariç hepsini hallettik kumaş alıp
Emirsmomm minikkurabiyelerinannesi tabii aldım ama ayrı olarak aldım ilk bebeğime almıştım anne yanı beşiğinin içine koyuyordum çok rahat oluyordu bebek için onun dışında kullanmamıştım baby nesti. İkinci gebeliğimde o saydıklarımı aldım şimdi kış bebeği olduğu için pike tarzı olandan aldım soğuk geçmesin diye
[silindi] minikkurabiyelerinannesi babynesttense reflu yatagi tavsiye ederim kusmasini falan engelliyor acisindan dolayi… Pusetinizde zaten minder varsa o bebegin anne karnindaki pozisyonuna uygun o yuzden gerek kalmamis ^^
Mrysmg minikkurabiyelerinannesi çok şükür bugün az kustu neye borcluyum bu durumj bilmiyorum bilsem hep onu yapicam 😅
minikkurabiyelerinannesi Mrysmg bebeğiniz de reflü mü var ? Dayımın da öyle bebişi çok kusuypr da onda reflü varmış ondan oluyormuş özel mama kullanıyordu
Mrysmg minikkurabiyelerinannesi acil doktoru reflu olabilir dedi pazartesi randevumuz var o zaman öğreniriz sanırım olabilir ama gazdan dolayı da olabilir birde prematüre bebek olduğu için sindirim sistemi de tam gelismemis olabilir ve mide kapagi da tam gelismedi vs bakicaz bakalim. Reflü varsa da mama kullanmak istemiyorum kilo kaybi vs olmadıkça . Ilerleyen aylarda geciyormus zaten
nese-kasap minikkurabiyelerinannesi hiç birini almadım kuzum ana kucağı var puseti var bir de battaniyeleri var yeterli yani boşuna neden evimde kalabalık olsun bir sürü eşya