Mrysmg sezaryen olacağım sımdı yengemle konuştum onda ki artık ona lazım değilmiş bana verecekmiş emzirme yastığını , pusetime de baktım kendiliğinden minderli , alt açma bezim de var , battaniyeye de gerek yok 🙈 puset örtüsü , baby nest , emzirme önlüğü alacağım sadece