Svvv Benim doktor onu görünce haftaya gel takip edeceğiz dedi bende o hafta 2 yumurta yedim 2 su bardağı süt içtim muz yedim ceviz badem yedim sabahları pekme yedim gittim 1 haftaya düştü arası sonra dediği 15 gün sonra gel dedi doktor bide ultrasona soktu kanakışına bakmak için acaba bebek beslenemyor mu diye ama çok şükür hiç bi sorun çıkmadı