Svvv Normalde 28 haftalığız ama az önce doktorum 1 hafta geri biraz minyon bebeğin dedi yemeni içmeni arttır dedi. Aslında kuruyemiş süt peynir yoğurt yumurta vs çok tüketirim. Sizde böyle bi durumla karşılaştınız mı neler yiyorsunuz ben biraz evham yaptım bebeğimi besleyemedim mi diye çok üzgünüm
dlrterzioglu Svvv Böyle bir olay ben yaşamadım ama bir arakadşım yaşamıştı. Bebeği yaklaşık 2 hafta geriden geliyordu hep ve kafatası çok küçük demişlerdi ama çok şükür sağlıkla doğdu ve 2 yaşında şuan… Ama bu kişinin kendi yapısıyla da alakalı sen veya eşin minyon bir yapıya sahipse bebeğin de çok iri olmasını bekleme … Bende 29 haftalığım bebeğim 1 hafta önden gidiyor babasına çekmiş besbelli iri bir bebek ☺️ Canını sıkma 2 3 hafta kadar geride olmadığı sürece bir engel veya herhangi bir sorun teşkil etmiyor diye biliyorum 🥰
aysun_4816 Svvv merhaba bende de göbek çevresinde iki hafta gerilik vardı , ete süte , özellikle muz ve cevize yüklenerek gittim iki hafta gibi bir sürede haftamız yakaladık. Bende çok endişe etmiştim. Beslenmeye dikkat et gerisi gelir
Basaktrk Svvv 2 haftada fazla geriden gelmesi sıkıntı oluyor diye duymuştum sıkma canını morelini yüksek tut düzelir 🥰
Edabykl Svvv genelde hep sol tarafina yat yatarken sol tarafina yatinca bebek cok daha iyi besleniyomus dun doktorum dedi sanirim o tarafa yatinca kan akisi daha hizli oluyo kandanda beslendigi için
Svvv dlrterzioglu evet ben minyonum inşallah ondan kaynaklıdır o zaman. Maşallah sağlıkla gelsin bebişiniz♥️
Oelrlrkmemdmd Svvv Bende de 28 haftalıkken 26 gösteriyordu haftaya yine gel dedi doktor o hafta öyle bi yedim ki doktora gittim 1 haftayı kapatmışızzz. Çok şükür doguma kadar yakın takip edicez dedi ultrasonla göbek kordonuna baktı kan akışında sorun mu var diye o da temiz çıktı
Svvv Oelrlrkmemdmd maşallah ne yediniz ne içtiniz acaba bana da yakından takip edelim dedi ama gün vermedi. Haftaya tekrar mı gitsem acaba bende
Oelrlrkmemdmd Svvv Benim doktor onu görünce haftaya gel takip edeceğiz dedi bende o hafta 2 yumurta yedim 2 su bardağı süt içtim muz yedim ceviz badem yedim sabahları pekme yedim gittim 1 haftaya düştü arası sonra dediği 15 gün sonra gel dedi doktor bide ultrasona soktu kanakışına bakmak için acaba bebek beslenemyor mu diye ama çok şükür hiç bi sorun çıkmadı
benimmdunyamm Svvv bende herşeyi yiyorum karın bölgesi 1 hafta geriden geliyor yapacak birşey yok ne yersem yiyim düzelmiyor
Ayayya Svvv merhabalar bende de benzer bir durum var. Önce bebegimin iki hafta gerideydi karın çevresi. Suda azalma olmuş. Bol bol meyve özellikle de karpuz yedim şu anda yine geride. Doktorum şekerli şeyler yememi tavsiye etti. Meyve, sütlü tatlılar vs. 😊
Svvv Ayayya merhaba canımm karpuz bende çok yiyorum, bu zamana kadar hiç şekerli şeyler yemedim bundan sonra başlayım en iyisi bende🙈 teşekkür ederim bu arada♥️