Deletedmom727272 Deletedmom83940 tövbe düşünsene jeli boca edip hmmmhhh şuradan da bi bakayım kocam şuradan kalp atımını işaretle bas tuşa😆 tamam şimdi printe bas çıktısı gelsin
Ozlemyeni Peelinn normal ses kadi.sessiz ortamda karnima dayiyorum.bebegin oldugu yerse ses geliyo kaydediyo.ama ben 37 haftalikken duymustum daha oncesine bakmadim
Deletedmom727272 Deletedmom83940 ahahah mütüş mütüş tabi sonra doktora gidince şey derdik hee hee sen bak ben daha fl’sini dün ölçtüm😂😂
Aag06 Bebismucize 😂😂😂 kiz valla buldum konustuydum kadin dogum bolumubokuyorum pratik yapcam dediydim satan kisiye bana manyak demesin diye😂😂😂
Nurcantas65 El doppler cihazı varki onla duyulur en fazla 500-600 TL galiba bende bakmıştım,steteskopla da duyuluyor haftası büyükse 😂😂 ama almadım tabiki
Deletedmom727272 Deletedmom83940 ohohohoy gittiniz sandım ben güzelce yidin mi yimeeeni yidin mi meyveni (çikilita sevmiyorum demiştin) Gelince yaz pırpır kalbi nasıl atıyor, iyi mi diye😍😍
Deletedmom83940 Deletedmom727272 yok kuzum eşim işte çıkıcak birazdan 3.10 gece randevu tamam yazarım 😍
Aag06 1aysekaplan https://www.letgo.com/tr-tr/i/acil-satilik-ultrason-cihazi_bd6c7919-7905-4907-a333-4f6676ee7dc0 al gitsin yaaa eski pusku deme gosteriyor nasilsa benim buldugum da 27bindi hatta aman ne guzel muayene 500tl ydi ben hergun gorecektim aldirmadilar😂😂😂😂
1aysekaplan Aag06 ben baktım bitane 25 bin diyodu 🤣 kocamda hemen alalım yazmış 🤣 valla bende alsam etrafimdakiler bı güler heralde 🤣