MirayAltun Ben de instagramda gördüm. Deneyeniniz var mı hanımlar? 31. Haftadayız ve ses kaydını açayım belki kalbini duyarım dedim ve gerçekten duyuluyormuş, sadece yerini bulmanız gerekiyor 🥹🥹
[silindi] starmom ben daha önce de gordüm muhtemelen akıllı saat gibi hani akılli saatler nabız ölçüyor ya, karından aort yani kalbe kan pompalayan damar geçiyor. Bence kendi kalbini duyuyor insanlar
[silindi] Ama böyle cihazlar var amazonda satiiyor. Ama telefon uygulamasından bu mumkün degil bence.
[silindi] Deletedmom83940 ben de youtube da gormuştum. Ben kafayi yerim sürekli tv izler gibi dinlerim o yüzden alamam 🤣
Aag06 😂😂😂😂ilk hamilelikte boyle oluyor cidden ya insan duymak istiyor bende sahibinden sitesinden 2.el ultrason cihazi alacaktim eve ahahhahahah kafayi yedin dediler aldirmadilar 😂😂😂😂😂 simdi 2.ye hamilr olsam boyle isteklerim olacagini sanmiyorum😂
Elisam123 MirayAltun ben sanmıyorum yaa steteskop ile bile zor anlaşılıyor o da 6 aydan sonra falan telefonla olacak iş değil bence onun için ultrasonik sensör olması telefonlarda
Ozlemyeni Peelinn normal ses kadi.sessiz ortamda karnima dayiyorum.bebegin oldugu yerse ses geliyo kaydediyo.ama ben 37 haftalikken duymustum daha oncesine bakmadim
Deletedmom727272 Deletedmom83940 bugün asm’de gördüm bebiş hepsiburada’da satılan aletin aynısıyla dinlediler beni😂 na bu https://www.hepsiburada.com/endostall-fetal-doppler-bebek-kalp-ritim-gostergesi-el-tipi-dopler-cihazi-led-ekran-endostall-fd-620b-p-HBCV00000E26E4
Aag06 Bebismucize 😂😂😂 kiz valla buldum konustuydum kadin dogum bolumubokuyorum pratik yapcam dediydim satan kisiye bana manyak demesin diye😂😂😂
Deletedmom83940 Deletedmom727272 kanka benim dediğim direk ultrason görebiliyorsun bebeği bu ses dinletiyor
Kardelencimen Ben kullanıyorum fetal doppler 7. Ayımdayım ilk aylar bulmak biraz zor ama şimdi büyüdüğü için gayet rahatlıkla bulabiliyorum tavsiye ederim😃
Deletedmom727272 Deletedmom83940 tövbe düşünsene jeli boca edip hmmmhhh şuradan da bi bakayım kocam şuradan kalp atımını işaretle bas tuşa😆 tamam şimdi printe bas çıktısı gelsin