148 boyum. 1. Gebeliğim 39+5de oldu gayet sağlıklı gebelik geçirdim ve normal doğurdum. 2. Gebeliğim 38+0 da sezeryan ile oldu. Şimdi 3. Gebeliğim ve 32.haftamdayim tansiyon hariç gayet sağlıklı gebeliğim var. Senin genetik faktörlerin de etkiler her lafı kafaya takma.