Ulkr__ Pp0634 ayyy ne güzel 😍 sağ salim kucağiniza alın insAllah. Peki hiç rahim boyunuzla ilgili sıkıntınız oldumu?
Deletedmom52620 Ulkr__ hiç takma milleti ne 150 bayanlar var yeter ki bebek sağlıklı olsun gelmek istedikten sonra öyle de böyle de geliyor bol bol dinlen sadece bu süre zarfında
Ulkr__ Ziynet4459 annem her yolu denedi uzamayınca uzamıyor valla😂yok fiziksel olarak hiç bir sorunum yok sadece normalden kisayim
Nurcantas65 Bişey diyecem profili gorunce beni kim koydu oraya dedim bacım sen benim bacım.ola bilirmisin 😂😂😂😂🤭 soruya gelince- iç karnın genişse belli olmaz,küçükse baya buyur karnın
Ulkr__ Nurcantas65 yaa ben doğumdan sonra girememiştim bugün öyle eski yazılarıma bakiyordum nasil görmemişim mesajınızı 😊gerçekten o kadar benziyormuyuz
Ulkr__ ZF_izmir aslinda şimdi böyle düşünüyor insanlar amma ben okul hayatım boyunca sırf kisa boylu olduğum için dalga geçildim biliyordunuz bazen çocuklar qaddar oluyor uzun sürede bu kompleksimi aşamadım şimdi takmiyorum ama böyle durumlarda karşımıza çıka biliyor
Ulkr__ Deletedmom52620 evet iki kere dilim yandığı için elimden geldiği kadar dikkatli oluyorum amma tabiki Rabbimde bitiyor hersey o kısmet yazdıysa nolursa olsun gelir bebiş InsAllah
Deletedmom52620 Ulkr__ sen duanı et takdiri ilahi biliyorum zor sen elinden geleni yap Rabbim koruyacaktır onun hikmetine sual olunmaz 🥰
TeoMom Ulkr__ Onun boyla alakası yok canım teyzem 150 2 çocuğunu da vaktinde doğurdu benim boy 1.70 rahim ağzı kısaltmasıyla cebelleşiyorum bu durma boydan diye doktor da ne bileyim biz Rusya’da mı yaşıyoruz boy ortalamamız belli kısa insanlarız herkesin başına gelmesi lazım o zaman çok saçma
Ulkr__ TeoMom evet haklısın zaten kaba doktordu düşüncesizce konuştu sonuçta boy elimizde olan birşey değil o zaman hiç haftasında doğum yapamayacakmïyız?
Ulkr__ Ogretmenanneyim keşkee seve-seve alırdım bide eşden dostdan 1sm dilensem taş gibi olurdum😂o sizin tatlılığınız❤️🌺
Elisam123 Ulkr__ boydan zannetmiyorum ya rahim içiniz küçüktür ondan olmuş olabilir önceki gebelikler