Yesim Kim neyi tercih etmiş, hangisi doğum çantasına girmiş? görelim kızlar hadi bakayım pamuk eller ankete! 💜 👇🏻
EmineDefneGokce Yesim Bebeğe göre değişiyor bence Prima ve sleepy natural kızımı pişik yapıyordu Molfix 1 kere bile pişik yapmadı 🥰
hunilimom Yesim bebekten bebeğe değişiyor Prima ve Molfix büyük kızıma hiç iyi gelmedi pişik yaptı canbebe kullandım 1.5 yıl daha sonra baby turco doğadan kullandim şimdi tekrar baby turco doğadan kullanicam 😂 1 paket denemek için aldım iyi gelirse stoğunu yapicam
star3star Yesim prima premıum care 1 numara aldım.ama ikizlerime hamileyim son zamanlar kilolarına göre bir paket prematüre alabilirim
Aysh89 Sadece deneme amaçlı uygun fiyatlı bulduğum için canbebe aldım bir durum olursa değişirim hemn
Hanife47 onurhan ben iki kızimda dah Jenny willy çok kullandım taa ki fiyatı artincaya kadar gayette memnundum hatta bizde de Molfix aşırı sızdırdı o yüzden Jenny willy
Canangnctr onurhan kulan kız diğerleri daha pahali benim oğluma doğduğu günden 3 yasin kadar kulandi hiç pişik olmadı ikinci bebeğime de o markadan alicam bimden zaten aliyom
Nurdrby Ben minies alacağım temiz içerikli olarak o ve sleepy okudum ancak minies biraz daha hesaplı olduğu için tercihimi ondan yana kullanacağım 😊
Canpolat Nurdrby kaç numaradan başlıyorsunuz peki ben baby turco aldım bir paket içinde 40 taneli 1 numara ama o kadar ufak geldi ki bana o bez sanki diğer markaların 1 numarası daha büyük gibi anlamadım😀
onurhan Hanife47 kuzum ben daha doğrusu uygun fiyatli bez arayışında olduğum için onu tercih ettim daha uyguna varsa onuda alırım haa iyi gelmez başka bir şey alırım bu önlem diye bı bebek bezi varmış galiba yeni duydum bı fikriniz var mı? 👀
Ziynet4459 onurhan benim kardeşim doğduğu zaman onu kullanmıştık fiyatı uygundu kardeşimle aramda çok yaş var bu arada o zaman gayet iyi bir bezdi eğer değiştirmedilerse bezin yapısını kullanılabilir
Hanife47 onurhan inan bilmiyorum canım ama üçüncü hamileliğim Allah nasip ederse doğuma ya Jenny willy yada sleppy götürmeyi düşünüyorum
minikkoalaam onurhan merhaba ben bebis dogmadan once sleepy almistim. dogumdan sonra da internetten siparis verdik o gelene kadar bez bitti marketten önlem almis esim. guzeldi kullandik hatta bitene kadar. ama icerigini bilmiyorum arastirmadim 😟
Sule_55 Bende 1 numara sleepy aldim 1 paket fazla almadim iyi gelir yada gekemz die .ancak çok küçük tecrübeli arkdslr 1 numara bezler böyle küçük mü oluyr ben ilk defa gördüm😇 bebeğin totosu böyle kucukmu😆😆😆🥰🥰
Ziynet4459 Sule_55 bende sleepy aldım doktor randevum vardı daha yeni kontrolden geldim doktor bana bebeğin 830 gram bebek küçük dedi 26+1 im bu arada moralim bozuldu biraz bebeğim küçük mü gerçekten 1 numara bez büyük mü gelir sıfır mı alsaydım 🥺🥺
toffeenut Sule_55 biz sleppynin 0 numarasında 2 paket kullandık ki bebebeğim 3125 g doğdu😂 ki sleppy natural denediğim diğer bezlere göre bir tık küçük 😅
Peelinn Ziynet4459 ya üzülmeee büyür daha . Kilo almasa da kötü değil kiiii sağlıksız anlamına gelmiyor öyle olsa doktor söylerdi. Minnacık totosu olur 🥰 sende sıfır olandan alırsın bebişine
Michail Ziynet4459 canım uzulme hicde ilk gebeligimde de senin gibiydi ayni haftalarda bu gebeligimdede kizim.3.300 dogdu doktorumda huc zayif bebek falan dememisdi
Ezgiselcuk Ziynet4459 bence küçük değil az önce baktım ultrason kağıdıma benimkide o zamanlar öyleymiş doktor gayet iyi demişti
Kbrsuzen Ziynet4459 yapma öyle birsey daha önünde 13 hafta var ve son 4 haftada kilo daha çok alınır.
Deletedmom52620 Yesim ben şey alacağım bu muşambadan bezler yapılırdı üstüne de eski bezleri koyarlardı bence gayet organik ve sağlıklı birşey bebişimin şeyiyle de gübre yapmayı düşünüyorum 😂😂😂 😂
Ziynet4459 Peelinn sağolsun doktor çok ilgisizdi ben 2.300 eşim 2.500 doğmuşuz zaten 1.60 boy 57 kiloyum o da gebelikten normalde 48 i zor görüyorum 😂😂 çocuğumda minyon olur işte