izobellaaa-_- ay benim çocukluğum akdere de geçti çağribey anadoli köşesinin oralarda ben çok seviyorm akderyi ben keçiören medikal park a gidiyorm epey uzak akdereye ama napım almış bulunduk natomed deki Dr lar da bir kere gttim iyiydi Ahmet hicran dha önce medikal de çalışmış öbür adam var onu da baya ovmusler