Tugbabzkrt ben de 17.ci haftadayim. 2 gün once gece uyuyamadim. Astimim var ondan oldu diye düşündüm. Dün göğüs hastalığına gittim oda kardiyolojiye gönderdi. Hiç bir sikintim yokmus panik atak geçiriyormusum. Daha önce hiç yasamadigim bişi sanki nefes alamıyor boguluyo gbi hissediyorum kalbim sıkışıyor gbi oluyor. Kapalı mekanda duramiyorum. Kendimi temiz havaya atıyorum. Nasıl başa cikicam bilmiyorum. Düşünmemeye çalışıyorum ama yine aklıma geliyor. Çok zor bir durummuş. Allah yardımcımız olsun.