Sedanuratlan Psikoloğa gitmiştim bilişsel terapi uygulamıştı atak anında vücudumda neler olmasıyla başlamıştı bende çarpıntı korku mide bulantısı el titremesi ve kontrolü kaybetme korkusu vardı ve bu atağı en çok nelerin tetiklediği ben yakınlarımı kaybetme duygusunu çok yaşıyordum. Daha sonra Bi odanın penceresinin açık olduğunu ve içerideki vazonun düştüğünü düşünmemi istedi. İçeriye hırsız mı girmiştir yoksa rüzgardan mı düşüp kırılmıştır hangisini düşünürsün demişti bende hırsız girdiğini düşünürüm demiştim. Burda düşünlerini kontrol etmeyi öğreniyorsun. Ben hep sol kolumun uyuştuğunu ve kalp krizi geçirdiğimi düşünüyordum atağım hep böyle gelip tavan yapıyordu. Birde sağ koluma odaklanmamı istedi ve gerçekten sağ kolum uyuştu 2 dakika sonra kaldıramayacak seviyeye geldim. Onunla konuşurken dışarıdaki seslerin farkına bile varmamıştım ama seslere odaklandığımda ne kadar ses olduğunun farkına vardım. Neyi kendine odak noktası yaparsan onu yaşıyorsun. Ben 2 terapi almıştım iyileştiğimi düşündüğüm için devam etmedim ama en az 4 terapi aldıktan sonra çok iyi noktalara gelinebileceğini düşünüyorum. Ben 5 6 yıl önce almıştım terapiyi şuan bu şekilde terapi var mı bilmiyorum ama tavsiye ediyorum