_eliiff nevauraz evet canım duyduk çok şükür inşallah bir daha olmaz azda olsa korkutuyor insanı gerçekten
Tugcaduman Ben son haftalarımda kullandım erken doğum riskinden dolayı doğumu durdurdu ama ağrılı bi iğne ama insan alışıyor
Nazlicangrhn-3009 _eliiff çok şükür tehlikemiz geçmiş iğneye gerek yok dedi inşallah seninde biran önce gecer 🙏🏼
_eliiff Deletedmom_33 bende fitilini kullanıyordum proluton iğne vurulunca bıraktırdı doktorum fitili
_eliiff Lamraaa ben 1 kere vuruldum canım kontrole gittim ertesi gün doktorum şuanlık gerek yok kullanmaya dedi