_eliiff Canım bende 7. haftamdayım çarşamba akşamı başladı bende de kahverengi lekelenme hatta o gün kontrolüm vardı hersey yolundaydı akşam öyle olunca doktora yazdım iki progestani üst üste yut ve dinlen bol su iç dedi ama içimiz rahat etmedi dün tekrar gittik doktora kontrol etti kanama alanı yok bu lekelenmeler normal düşecek bebegi hiçbir şey tutamaz zaten bunlar agrilarinizi lekelenmelerinizi azaltıp sizi rahatlatsin diye veriyoruz dedi. Sabah akşam progestana devam dedi dün hiç gelmedi bugün tekrar başladı daha yoğun ve daha sık geliyor kahverengi şeklinde tekrar doktora yazdım doktor proluton yaptır acilde dedi simdi yaptırdım geldim ama normal endişelenme dedi. İnsan yinede korkuyor tabi her gördüğünde. Sende durumlar nedir kalp atışını duymuş muydun